KT400 zvuk

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Srpen 14 23:11:03 CEST 2003

V St, 13. 08. 2003 v 15:42, Jiří Dvořák píše:

> -- osobne sem to taky skousel a nakonec jsem skoncil u sb 5.1.... mne
> sice hrale nevim jestli s oss nebo s alsou ale nesla regulovat celkova
> hlasitost je tak asi 1/2 roku

tak s 2.4.21 vsechno funguje skoro OK, pokud clovek nezapomene zeditovat
/etc/modutils/ a vypnout emu10k1. Az jsem to udelal, mixer mel vsech 12
regulatoru a zvuk hral normalne nahlas. Problem byl ovsem s jakymsi
klikavym zvukem kazdych par sekund a taky nejakym sumem reagujicim na
aktivitu pocitace.

Poptal jsem se googla a ten rikal, ze lidi hodne ladi Severni Mosty za
ucelem snizeni teploty CPU o desitky stupnu Celsia, ovsem za cenu
nakrapleho zvuku. Ja jsem sice teplotu v Mostu neladil, ale tak nejak
jsem pochopil, ze integrovana zvukovka v tomto chipsetu asi neni to
prave orechove.

Tak jsem to nakonec v BIOSu vypnul, ze supliku vytahl SB 5.1 a uz zase
slysim cisty zvuk jako na predchozim boardu.

Petr