Samba servery

Matějček Petr konference na crhov.komfi.cz
Pátek Srpen 15 08:41:03 CEST 2003

Zdravim konferenci,

	mam nasledujici problem a nedari se mi ho nejak vyresit:

mam dva servery na linuxu RH7.3, na obou vyuzivam prihlasovani do domeny
winNT oba servery maji stejny nazev domeny,

kdyz se s pracovni stanici prihlasim k jednomu (hlavni) serveru tak mi vse
funguje ale kdyz notebook prevezu do druhe pobocky kde je druhy
(vedlejsi)server tak se do domeny neprihlasim

Kdyz notebook odpojim z domeny a znovu pripojim k vedlejsimu serveru tak vse
funguje v te pobocce ale po navratu se zase neprihlasim k hlavnimu serveru

jak mam nastavit ten vedlejsi aby to slo?

Dik PM