FW: clipboard

Pátek Srpen 15 10:43:24 CEST 2003

On Fri, 15 Aug 2003, Antala Mario wrote:

> tak som to skusal vselijako kombinovat, ale IDEA (a nielen ona)
> to proste nezerie :-((( uz ma to ... nemalo by to byt zalezitostou
> OS a nie aplikacie?

Ne, protoze graficke rozhrani neni integralni soucasti operacniho
systemu. :)    (Tvrzeni, ze je to soucast OS, je bud marketingova
lez, nebo dukaz, ze je ten OS dost blbe navrzeny.)

U te problematicke aplikace je treba zjistit, zda

1. vubec neco takoveho umi, a pokud ano, tak jakym zpusobem
   se to ma delat,

2. pokud to stale nefunguje, tak zjistit, zda to ma spravne
   naprogramovane, protoze, priznejme si, protokol, kterym se to
   v X11 provadi, je trochu komplikovany, a ne kazdy ho implementuje
   spravne