Problemy s LTSP

Ales Nehyba alesus na seznam.cz
Pátek Srpen 15 12:16:42 CEST 2003

Dobry den,

snazim se rozchodit LTSP a docela se mi to i podarilo, ale narazil jsem na zvlastni problem, se kterym si nevim rady.

Mj. mam toto v lts.conf

[mistr]
        XSERVER            = auto
        X_MODE_0           = 640x480
        X_MOUSE_PROTOCOL   = Microsoft
        X_MOUSE_DEVICE     = /dev/ttyS0
        X_MOUSE_RESOLUTION = 300
        LOCAL_APPS         = N
        USE_NFS_SWAP       = N
        SWAPFILE_SIZE      = 48m
        RUNLEVEL           = 5
        XkbModel           = pc105
        XkbOptions         = cz

[lab]
        XSERVER            = auto
        X_MODE_0           = 800x600 42.8 800 832 1000 1032 600 603 609 630
        X_MOUSE_PROTOCOL   = Microsoft
        X_MOUSE_DEVICE     = /dev/ttyS0
        X_MOUSE_RESOLUTION = 300
        LOCAL_APPS         = N
        MODULE_01          = serial
        USE_NFS_SWAP       = N
        SWAPFILE_SIZE      = 48m
        RUNLEVEL           = 5
        XkbModel           = pc105
        XkbOptions         = cz

Na PC lab nabehne X bez problemu, ale na PC mistr mi to zahlasi "Cannot access /var/log/XFree86.0.log". Podle inetu jsem upravoval konfiguraci serveru tak, abych se vyhnul prave te chybove hlasce (tj. na ltsp serveru vytvoreni syslog.conf, ktery rika *.* @server). Porad nechapu proc to na jednom stroji jde a na druhem ne. Poradi nekdo?

Muj druhy problem se tyka ceskeho rozlozeni klavesnice. X nastartuje, ale oznami mi, ze "Cannot open 'compiled/server-0.xkm' to write keyboard description". Zkusil jsem vytvorit adresar compiled v rootu ltsp tak, aby byl umisten na stejnem miste jako je v distribuci (snad jsem to ted moc nezamotal), ale to nepomohlo. Muze prosim nekdo poradit/odkazat na zdroj reseni?

Diky

Ales Nehyba

Hrajte o 100.000 Kč a dalsi ceny! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=56911%26url=http://www.soutezni-anketa.cz