Samba servery

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pátek Srpen 15 12:07:31 CEST 2003

Matějček Petr wrote:

> Zdravim konferenci,
>
> mam nasledujici problem a nedari se mi ho nejak vyresit:
>
> mam dva servery na linuxu RH7.3, na obou vyuzivam prihlasovani do domeny
> winNT oba servery maji stejny nazev domeny,

To sice ano, ale uz nebudou sedet SID (security identifikatory).

> kdyz se s pracovni stanici prihlasim k jednomu (hlavni) serveru tak mi vse
> funguje ale kdyz notebook prevezu do druhe pobocky kde je druhy
> (vedlejsi)server tak se do domeny neprihlasim
>
> Kdyz notebook odpojim z domeny a znovu pripojim k vedlejsimu serveru tak
> vse funguje v te pobocce ale po navratu se zase neprihlasim k hlavnimu
> serveru
>
> jak mam nastavit ten vedlejsi aby to slo?

Mozna by proslo zkopirovat vsechny soubory z hlavniho servery na ten druhy
(u Debianu - MACHINE.SID v /etc/samba a /var/lib/samba/*). Ale je dost mozne
ze tim tomu pobockovemu serveru hodne ublizite - NIC NEZARUCUJI.
Opravdu je potreba se z toho notebooku hlasit do domey? Pokud ne, tak bych
zkusil hlasit se do skupiny tehoz jmena jako je domena - nebudou fungovat
logon scripty ale jinak by to mohlo stacit. To by mohlo fungovat i v
soucasne situaci.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)