Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota... (DLOUHÉ)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Srpen 15 13:24:54 CEST 2003

On Čt, 2003-08-14 at 00:29, Petr Vileta wrote:
> Ja mel na mysli pripad, kdy GUI konfiguracni nastroj lze spustit primo z X a
> on si sam rekne o heslo roota.

pro tyto pripady mi prijde nejlepsi 'sudo' - otevru editor menu a pred
prikaz spoustejici GUI konfiguracni nastroj (napr. "gmconfig", v GNOME
pod System -> Nastaveni GDM) proste pridam "sudo ", takze cela polozka
pro spusteni je pak "sudo gmconfig".

Zkuste si to. Budete prekvapen, jak to pekne funguje.

Petr