Nvidia chipset a Linux

Debian User reddragon na lanelec.spk.cz
Pátek Srpen 15 21:38:14 CEST 2003

On Fri, Aug 15, 2003 at 09:27:48PM +0200, Petr Stehlik wrote:

> na zaklade tohoto clanku
> http://www.linuxhardware.org/article.pl?sid=03/07/10/1551245&mode=thread
> jsem si malem koupil nForce2.
>
> Nakonec jsem ale zjistil, ze neni jednoduche najit spravne nForce2 Ultra
> 400 (vetsina desek obsahuje jeste ne-Ultra verzi, pripadne jinak
> orezanou), a tak jsem si prozatim poridil jen KT400.
>
> Otazka je, jestli uz by nebylo lepsi jit rovnou do KT600 - o tom jsem
> ale zatim nikde necetl.

Ad K600 - prohlednete si abclinuxu.cz (vcetne diskusniho fora). Co se
tyce nForce2 Ultra 400, je opravdu ponekud obtizne sehnat desku s timto
chipsetem. Celkove se zda, ze s K600 by nemely byt obtize, snad jen se
zatim nefungujicim AGP (ale to se mozna tyka jen nekterych desek).
Vykonove by na tom oba chipsety mely byt podobne (nForce2 Ultra 400 je
na tom ale preci jen lepe), desky s K600 vsak sezenete i o 1000,-
levnejsi (nekdy i o vic).

						Vladimír Láník