IBM ThinPad 770, Mandrake 9.1 a nefunkcni IrDA port

Petr Švestka - Hi-Web.cz svestka na hi-web.cz
Pátek Srpen 15 22:25:47 CEST 2003

Dobrý den,

Dobrý den,

klidne zmenim distribuci, Mandrake mi zatim k srdci neprirostl:)
Predpokladam, ze v nove verzi Suse (asi 8.2 myslim) to bude taky ne?
Da se nekde Suse sehnat zdarma (treba s nejakou knihou)?
Koukal jsem na web a vypada to docela komercne.