Je to SPAM?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Sobota Srpen 16 13:38:02 CEST 2003

On Sat, Aug 16, 2003 at 13:07:27 +0200, Jiří May wrote:
> [...]

Ten řetězec je název souboru v /var/spool/mqueue/ a je zbytečné ho hledat
ve skriptech, protože se generuje dynamicky a sendmail prohledává celý
adresář s frontou. Mail je v souboru např. /var/spool/mqueue/dfh7GBWLfo021453
a hlavičky ve /var/spool/mqueue/qfh7GBWLfo021453. Pro odstranění nežádoucí
zprávy používám "rm /var/spool/mqueue/?fh7GBWLfo021453".

U toho antiviráku bych si dal pozor, aby se neposílaly bouncy na zfalšované
mailové adresy. Některé viry je prostě nutné v tichosti zahodit bez oznámení,
viz nedávný případ útoku na support na microsoft.com.

Grep je šikovný pomocník, který podadresáře prohledávat umí. "man grep" je
v češtině, stačí si ho jen přečíst. V tomto případě by však lépe posloužil
příkaz "find".

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal