Je to SPAM?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Sobota Srpen 16 14:41:01 CEST 2003

On Sat, Aug 16, 2003 at 13:54:58 +0200, Jiří May wrote:

> .....pravda. Hned jsem to zkusila prd nasel.
>      V RAVu běží  2 sendmaily. Ja trubka zastavil jen ten standartni a ten
> upraveny od RAVu jsem nechal bezet. Ma parametr -q5m....takze uz jsem doma.
> Pro oci nevidim. Vymazu mqueue, rebootnu to a uvidim.........

Reboot? Co to je? Není to nějaký divný návyk z woken? :-)

Po výmazu mqueue není třeba dělat už vůbec nic, natož zastavovat nějaký
sendmail nebo dokonce rebootovat. Jakmile je soubor vymazán, zmizí z fronty.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz