Vadny disk

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Sobota Srpen 16 18:49:20 CEST 2003

Jiri Petrlik napsal(a):
> Zdravim,
> po mnohych pokusech jsem zjistil, ze  se mi PC pri pokusu o pristup k urcitym
> castem disku zasekne. Existuje nejaky testovaci program - neco jako memtest
> pro disk? Potrebuji tyto casti presne identifikovat a nejakym zpusobem se jim
> vyhybat. Neznate neco co by pomohlo?

jak jiz bylo receno badblocks - destruktivne rw, nebo nedestruktivne r.

Vtesinou lze take z webu vyrobce disku stahnout utilitu na komplexnejsi
test - tedy nejen surface test, ale take test elektroniky, komunikace
radic <-> disk atd.

Jinak jak tu jiz bylo receno - a ja se k tomu nazoru klonim - pokud uz
disk nechcete vymenit, pak na nej IMHO radeji neukladat dulezita data.

Dan