Vadny disk

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Srpen 16 23:46:54 CEST 2003

Dobrý den,

už několik týdnů taky řeším něco takovýho. Problém je v tom, že to určitě
není diskem. Prostřídal jsem 2 fyzický disky, různý partišny a dělá to
pořád. Mám obavy, že problém je někde v systému (možná specifický vůči mému
HW, třeba Athlonu). Původně jsem si myslel že to dělá TV karta, pak že
httpd, ale po čase jsem zjistil, že se to dá celkem často vyvolat právě
prací se soubory, třeba takovým větším find nebo updatedb.

Problém registruji přibližně od updatu na 2.4.20, změnil jsem taky jádra z
nespecifikovanýho na "Athlon-XP". Zatím marně pátrám po tom, co by to mohlo
způsobit. Teď začínám experimentovat s LDT.

Zdraví, Oak