Je to chyba HDD?

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Srpen 17 12:44:07 CEST 2003

> Aug 16 17:29:32 linux kernel: hdb: drive not ready for command
> Aug 16 17:34:38 linux kernel: hdb: status error: status=0x50 {
> DriveReady SeekComplete }
> Aug 16 17:34:38 linux kernel:

[...]

> Je na nem souborovy system ext3. Krome toho mi za posledni tyden trikrat
> kompletne vytuhl system - byl nutny hw restart. Vzdy se to stalo, kdyz
> byl zmineny disk dost zatizeny...

Tohle urcite muze byt chyba disku. Zkusil bych sehnat co nejkratsi kabel,
zapojit disk samotny do radice a zkousel na tom nejake testy (od vyrobce i
pod linuxem). Co to je za desku (jaky IDE radic) a co mate za kernel?

-- Honza Houstek