hw na linux router

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Pondělí Srpen 18 09:33:55 CEST 2003

Dne po 18. srpna 2003 09:15 jste napsal(a):
> zdravim all,
>
> zhanam nejake jednodoskove zelezo na linux router. minimalne 2 eth
> interfaces, aspon 486 (idealne pentium). co najmensie. vsetko co som
> vyguuglil stalo od 15.000 vyssie, co je za stare pentium trochu moc. mate
> nejaky napad? dakujem..
>
> michal rybarik

Koupit a seskládat něco nového, MB nějaký kde je i grafika CPU athlon nejaký
méně výkoný, přidáme jednu sí»ovku s rtlxxxx, ram, disketovou jednotku a je
to OK.
(případně tam můľeme dát i nějaký HD, nebo místo disketovky pamě»ovou kartu
atd.....)

Monitor nepotřebujeme - pouze při prvotní instalaci a to si ho pučíme od
jiného PC a určitě mě to vyjde na méně jak 15000,-Kč :-)

|            Petr ©obáň                  |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |

Daląí informace o konferenci Linux