hw na linux router

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Srpen 18 09:55:03 CEST 2003

> trochu moc. mate

> Koupit a seskládat něco nového, MB nějaký kde je i grafika
> CPU athlon nejaký
> méně výkoný, přidáme jednu síťovku s rtlxxxx, ram, disketovou
> jednotku a je
> to OK.

ospravedlnujem sa ak to z mojej spravy nebolo dost jasne - hladam male
jednodoskove riesenie. videl som dosky o rozmere asi 10 x 15 centimetrov,
hrubka asi 3 centimetre, a bolo to kompletne pc s lankou, pcmcia slotom,
usb, vga, ramkou, a IDE flashkou, tusim okolo 266 mhz. napajalo sa to tusim
5 alebo 12 voltami (nie oboma ako normalne pc). akurat to obsahuje viac
features nez vyuzijem a aj cena je vyssia nez by som potreboval. klasicke pc
je zbytocne velke, nove ma zbytocne velky odber a vykon ostane nevyuzity, a
stare (pII/350 nakupujem cca za 3000 korun) je zas obvykle skarede, oskrabane,
zazltnute. chcem skratka malu krabicku, nie velky stroj. male krabicky ktore
vedia routovat poznam (uz od cca 2000 korun) ale tie zas nemaju vsetky
pozadovane features, takze hladam linux alternativu.

pixall