Notebook Toshiba a Red Hat 9.0

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Srpen 18 10:00:09 CEST 2003

> Dobry den,
> mam nasledujici problem a nevim jak z neho ven. Po instalaci
> Red Hat 9.0 linux zapsal kamsi flash pameti pocitace nejaka
> data, kvuli kterym mam textovy rezim orezany asi na pulku
> obrazovky. Vubec to nemohu dat zpatky do puvodniho stavu. Mam
> zmrseny textovy rezim (fullscreen textovy rezim) jak v
> linuxu, tak i ve woknech. (DOS okno ve fullscreen). Red hat
> jsem odinstaloval. Grub je pryc. fdisk/mbr jsem zkousel nic
> nepomaha. Nestalo se nekomu z vas to same? Diky za pomoc.

Hmm. Nevim jak u Thoshiby, ale u IBM je v biosu moznost roztahnout nizsi
rozliseni na celou obrazovku. Pokud to nezapnu, tak conzola na celou
obrazovku je na LCD jen jako takove mensi okno uvnitr obrazovky. Osobne teda
davam prenost tomu malemu okynku, me prijde zmrsene spis to roztazene na
celou obrazovku.

TNX