Nforce2 i2c (bylo: Nvidia chipset a Linux)

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Pondělí Srpen 18 15:00:47 CEST 2003

> desku s timto
>
> Napr. AOpen ji ma, ale stoji o 1200 vic nez s KT400 chipsetem (o 45%
> vic). Ta cena by ale mela jit dolu (a na to ja cekam), vzdyt
> nForce bylo
> vymysleno jako chipset pro "socialni pripady".

Taky jsem si ji poridil (AK79D 400 Max). Narazil jsem ale na ponekud
zahadny problem s TV tunerem Pinnacle PCTVpro - ma sound procesor
MSP34xx, ten ale na Nforce2 neni detekovan (na i815 ho najde bez
potizi), takze je to bez zvuku :-( Pritom jine subsystemy pripojene
na i2c najde (napr. tuner). Nicmene stejne blbe se to chova i pod
windows, takze to asi bude nejak souviset s deskou (chipsetem) ...
Da se s tim neco delat?
V novejsim lm_sensors (2.8.0) je uz specificky modul pro Nforce2,
muze to pomoci?

	Zdenek Prchal