Nforce2 i2c (bylo: Nvidia chipset a Linux)

Debian User reddragon na lanelec.spk.cz
Pondělí Srpen 18 16:29:26 CEST 2003

On Mon, Aug 18, 2003 at 03:00:47PM +0200, Zdenek Prchal wrote:
> Taky jsem si ji poridil (AK79D 400 Max). Narazil jsem ale na ponekud
> zahadny problem s TV tunerem Pinnacle PCTVpro - ma sound procesor
> MSP34xx, ten ale na Nforce2 neni detekovan (na i815 ho najde bez
> potizi), takze je to bez zvuku :-( Pritom jine subsystemy pripojene
> na i2c najde (napr. tuner). Nicmene stejne blbe se to chova i pod
> windows, takze to asi bude nejak souviset s deskou (chipsetem) ...
> Da se s tim neco delat?
> V novejsim lm_sensors (2.8.0) je uz specificky modul pro Nforce2,
> muze to pomoci?

Co takhle upgrade BIOSu, ten by nepomohl? Ted jste me uplne nahlodal,
mam objednanou desku s nForce2 chipsetem... Sice mam jinou tv kartu, ale
aby nebyl problem i s ni... Pokud se vam ten problem podari vyresit,
urcite sem dejte vedet.
					Vladimír Láník