alsa (WAS: ATI TV Wonder, bttv problem)

Marcel Sebek sebek64 na post.cz
Pondělí Srpen 18 18:10:47 CEST 2003

On Wed, Jul 30, 2003 at 09:20:25PM +0200, PELS Konfera wrote:
> Jinak ALSu moc nepouzivam, pokud je pro zvukovku
> ovladac v jadre tak pouzivam ten. Nejak mne prislo ze ALSA drivery
> pro VIA on board zvukovky hrajou "nejak hure".

IMHO to je zpusobeno spatnym nastavenim hlasitosti jednotlivych kanalu.
Projevuje se to napriklad rusenim pri hardwarovem prehravani audio CD
nebo "nevyvazenosti" zvuku (vysoke tony nejsou skoro slyset). Resenim je
nastavit hlasitosti takove jako kdyz se pouziva OSS (napriklad pres
oss-preserve + alsactl save - musite mit oss i alsu v modulech).

--
Marcel Sebek
jabber: sebek na jabber.cz                     ICQ: 279852819