XMMS a tagy mp3

Milan Muller milan na mullerovi.net
Pondělí Srpen 18 18:11:40 CEST 2003

Ahoj,
poslední dobou mi přestal mxxs umožňovat opravovat informace o mp3. Když dám
obnovit ID3 tak to neumožní.

Názvy skladeb v tagu zapsané se v jiných programech zobrazují normálně, ale
mxxs to nedělá.

Kde by mohla být chyba? Prohledával jsem nastavení, zda někde není nějaký
zákaz změn a zobrazování a nic jsem nenašel.

Informace nezapíše ani do nově udělané MP3, ale v programu "informace o mp3"
to jde... fakt už nevím čím by to mohlo být...

Díky za rady!

--
--------
Na tuto adresu mi neposilejte reklamu, kterou jsem si nevyzadal!!!

I'm using Open Source Software