Je normalni ze mc je nenormalni?

Pondělí Srpen 18 19:33:18 CEST 2003

On Fri, 15 Aug 2003, Tomáš Janoušek wrote:

> Nooo. To chcete asi trochu moc. Zkusit to muzu ale rikam nedela to
> pokazde a nechce se me drepet u jineho nez MEHO OBLIBENEHO terminalu.

Ja nerikal, ze to mate pouzivat pod jinym terminalem porad. Ja rikal, ze
to mate zkusit. Ona to jen tak pro informaci klidne muze byt i chyba
terminalu.

> I tak mam toho vecnyho spravovani ciziho softwaru tak akorat po krk
> (ale co me zbyva kdyz chcu aby to jelo :)

Hmm...ja uz taky zacinam mit neceho po krk...

> Samozrejme sem nic neodentroval. Dal jsem treba make. Jemu chybi naka
> hlavicka. Sviti mi tam normalne prompt.

Takze jste asi odentroval ten make, ze?
Co kdyz po vypsani chyby zmacknete enter jeste jednou naprazdno?

> Tak dam C-O, jdu hledat tu hlavicku, po ceste zapomenu jak se
> jmenovala a kdyz se podivam tak zjistim ze hledam zase od zacatku :)

Hm. Co pod tim provozujete za shell? Pokud je to bash, jak je nastaveny
$PROMPT_COMMAND (tedy jestli to jeste porad pouzivaji).