hw na linux router

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Srpen 18 23:19:15 CEST 2003

Dne po 18. srpna 2003 09:15 jste napsal(a):
> zdravim all,
>
> zhanam nejake jednodoskove zelezo na linux router. minimalne 2 eth
> interfaces, aspon 486 (idealne pentium). co najmensie. vsetko co som
> vyguuglil stalo od 15.000 vyssie, co je za stare pentium trochu moc. mate
> nejaky napad? dakujem..
>
> michal rybarik

Jinak pokud chcete tedy malé tak co skusit zde:
http://www.viavpsd.com/product/epia_m_spec.jsp?motherboardId=81

Teď jsem někde vyděl že s tím nejpomalejším procesorem by to mělo být za asi
2800,-- bez daně. a nejrychlejším asi za 5000,--

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |