Cisco ISL trunking

Dušan Sýs konference na net-service.cz
Pondělí Srpen 18 23:21:07 CEST 2003

>Melo by stacit 11.2(8)SA5 Enterprise Edition.

sice na
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/lan/c2900xl/c2900sa5/78607502.htm
se pise ze IEEE 802.1Q tagging is supported, ale u WS-C2916M-XL je, ze
trunking neni podporovan. Podle me dostupnych informaci je trunk podporovan
jen na expansion slotech pro ATM karty. Tuhle verzi jsem i zkousel a
konfiguracni prikazy na ktere jsem zvykly z 2950 tam nejsou. Mam i firmware
11.2(8)SA6 a tam je to stejne.

>Take jsem hledal a take jsem skoncil na tom, ze jsem nasel neco z roku
>jedna-dve, co uz davno zmizelo v propadlisti dejin.

presne tak......

>Takze asi skoncim u toho, ze si to budu muset naprogramovat sam. :P
>ISL je sice proprietarni protokol, nicmene aspon zakladni popis je
>k dispozici:
>
>http://www.cisco.com/en/US/tech/tk389/tk390/technologies_tech_note09186a008
0094665.shtml

>Otazka je, jestli se podari normalni ethernetovy hardware presvedcit
>k vysilani podobne zformatovanych ramcu.

tak to vam preji hodne stesti :-)

Jako reseni zatim vidim vzit Cisco 26xx se dvema ethernety a udelat trunk
pres ISL. Ale to je jako skrabat se pravou rukou za levym uchem.

Zdravi Dusan Sys