Vyřešeno: Funguje Esddsp a KDE(zvuk po LAN)?

Pete peter_andre na centrum.cz
Úterý Srpen 19 01:37:53 CEST 2003

Dobrý den,
děkuji všem za cenné rady. Problém jsem podle nich vyřešil následovně:
1) zkompilování a instalace NAS http://radscan.com/nas.html
2) rekompilace arts na stroji s nainstalovaným NAS
3) spuštěním nasd -aa -b na terminálu
4) v nastavení Arts spuštěného z terminálu na servru zvolením Sound I/O
method: Network Audio systém a Use custom sound device:tcp/user:8000.
5) snížením Audio buffer size na 46 milisekund jsem odstranil veškeré
problémy s kvalitou zvuku(příliš velký buffer způsobuje u NAS výpadky
zvuku).

Nyní fungují věechny aplikace používající Arts úplně bez problémů...

Pete