Route, iptables nebo squid?

Antonín Micka antonin.micka na post.cz
Úterý Srpen 19 10:09:28 CEST 2003

To mate pravdu, a uvedomil jsem si to az kdyz jsem to poslal. Bohuzel mineni
jasne jak pomoci routovani rozhodnout o IP datagramu, jiste, pokud je
zdrojova adresa rozhrani pres adsl, tak je to jednoduche, ale kdyby melo
druhou verejnou adresu, tz. asi od druheho isp tak pohue presmerovani
nepomuze, a proto jsem to chtel resit pres squid. V tom by pomohl nat.