RCP

Úterý Srpen 19 10:26:38 CEST 2003

On 19 Aug 2003, Tomas Griger wrote:

> Problem je ze ja som sa pozeral do manualu k rsh a rcp, nevedel som ze
> to je logicky popisane v rcmd.

To lze intepretovat dvema zpusoby:

1. Neprecetl jste si rshd(8), kde je dobre viditelny odkaz na
   rcmd(3) (resp. na ruserok).
2. Precetl jste si rshd(8) pripadne i rcmd(3), ale nepochopil.

Takze plati moznost c. 1 a popis ruserok() chapete, coz je dobre. Ale
misto toho nechapete zakladni pravidlo, ze popis autentizacnich a
autorizacnich mechanismu nejake sluzby se uvadi v dokumentaci demona,
protoze tyhle mechanismy provadi demon a ne klient.