Ponekud OT - vykradene logo a design web stranek?

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Srpen 19 10:30:30 CEST 2003

Dňa Ut 19. August 2003 01:42 ste napísali:
> Prominte, ze to posilam sem, ale zkuste se podivat na tyto dva weby:
>
> http://www.trolltech.com (stranky tvurcu knihovny QT)
>
> a http://www.qshop.cz (stranky ceskeho i-net shopu).
>
> Nevim, mozna je letos zelena v kurzu (vsichni videli Matrix, ze), takze
> se mozna jedna o nahodu, ale to logo a celkovy vzhled... Podle me se
> cesti tvurci az prilis ispirovali.
> Vzhledem k tomu, ze se to (byt dosti okrajove) tyka i Linuxu, tak by me
> jen zajimalo, jak v takovem pripade postupovat? Hlasit to nekam (zas si
> nechci pripadat jako nejaky "bonzak"), nebo to nechat byt? Byt to moje
> [...]

ja tu skutocne nevidim nejaku podobnost. jedine snad to logo, ale to by
som bral ako nahodu. nezodpoveda tomu ani struktura stranky, ani farebny
odtien. alebo chce niekto kritizovat na to ze si vybral zo spectra farieb
prave zelenu?