Chyby pri citani disku, dd nepomaha

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Srpen 19 14:13:08 CEST 2003

> Mzdy za niekolko rokov (3) asi pred 20 mensich firiem (do 20
> zamestnancov) +
> tusim jedno uctovnictvo. Asi ma zastrelia.

... "data sa delia na tie, ktore pravidelne zalohujeme, a na tie, o
ktore sme uz prisli"... (cital som tusim v tejto konfere). inak povedane,
kto nema z takychto veci zalohy, nic ine si ani nezasluzi. poznam nie malo
firiem, kde su servre v jednej miestnosti s archivom (tony dokumentov) a
samozrejme ked je tam vsetko tak su tam ja zalohy. jedna vacsia iskra a su
prec servre, zalohy i papiere. skvely napad. ale kto chce kam....