Prihlasovani KDe

Antonín Mička antonin.micka na post.cz
Středa Srpen 20 14:47:09 CEST 2003

Dne st 20. srpen 2003 14:12 Bohdan Milar napsal(a):
> On Wed 20. August 2003 13:32, you wrote:
> Domnivam se, ze problem tazatele nespociva ve spatnem nastaveni kdm, ale v
> tom, ze se mu misto kdm spousti neco jineho (xdm, gdm). Z toho duvodu mu
> take pri odhlaseni KDE nenabizi moznost vypnuti pocitace. Zatuhnuti mohlo
> zpusobit ztratu dat v nekterem z konfiguracnich souboru. Ja pouzivam RH
> 7.2.
Mozna, ale v tom pripade se snima asi muselo pracovat, i kdyz je mozne, ze
doslo i k poskozeni souboroveho systemu, ale to by slo opravit.

> [...]
>
> # Run xdm in runlevel 5
> # xdm is now a separate service
> x:5:respawn:/etc/X11/prefdm -nodaemon
>
> Z /etc/X11/prefdm se vola /etc/sysconfig/desktop. Abych docilil
> automatickeho spousteni kdm, zmenil jsem obsah /etc/sysconfig/desktop na:
>
> DESKTOP="KDE"
>
> Pred pripadnou editaci konfiguraku doporucuji udelat jejich zalohy. Pokud
> se i po upravach bude objevovat porad totez, jde o spatne nastavene kdm.
> Jeho prenastaveni je mozne, jak jiz zminil predrecnik, v Ovladacim centru
> (kcontrol). Pro upravu kdm je nutne zapnout spravcovsky (superuzivatelsky,

Nekter utilitky automaticky zalohuji, tak je mozne, ze tam jeste existuji
zalozni soubory, ze kterrych by bylo mozne nastaveni obnovit. Skusil bych se
tedy podivat, zda neexistuji  ve stejnem adresari soubory s koncovkou .old
nebo podobnou.

> S pozdravem
>
> Bohdan Milar

Antonín Mička