cisty woody&kde z kde.org segfne a KUniqueApplication neregistruje

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Čtvrtek Srpen 21 10:47:43 CEST 2003

Dne čt 21. srpen 2003 10:05 jste napsal(a):

> ftp.debian.org/debian/pool/main/libv/libvorbis/
Bohuzel prave tyto balicky mi nejdou nainstalovat vyzaduji totiz
libvorbosi0a_1.0.0 ktery zase dale vyzaduje libc6_2.3.........
a tim jsem skoncil.
Neprisel jsem no to co delam spatne :-(.
Priznavam ze debian zkousim jenom kratkou dobu. Do te doby jsem pozival RH ale
potom co provedli s KDE ....

Dan