problem (need help) ...jurnal has aborted

Jaroslav Kucera unclefido na mail.muni.cz
Čtvrtek Srpen 21 13:34:10 CEST 2003

On Mon, 18 Aug 2003 14:02:23 +0000, bufh wrote:

> zdravim, povedlo se mi zrusit prvnik par (desitek) sektoru na disku (e2fsck
> -D -v -y /dev/hde) ...
>
> netusi nekdo jak to obnovit ? superblock je v haji ... data vypadaji ze
> jsou tam z 99% v poradku ... par mb smazano (tech nejdulezitejsich :) z cca
> 40gb ...
>
> sem zkousel nabootovat z cd, a ten disk to nenaslo...
>
> moc diky za pripadnou odpoved
> michal
>
> ps> samozrejme ze na to disku je vsechno ... je to prioritni hdd...

http://www.icewalkers.com/Linux/Software/59320/gpart.html

Puvodni autorova stranka s podrobnou dokumentaci jiz nebezi, ale snad ji
nekde najdete. Hodne stesti

--
Jaroslav Kucera

`long long long' is too long for GCC