Fujitsu-Siemens Storagebird 40GB

Vaclav Slavik v.slavik na volny.cz
Čtvrtek Srpen 21 13:34:10 CEST 2003

Zdravim,

Petr Skoda wrote:
> Ma nekdo (pozitivni) zkusenost s timto externim USB diskem pod
> Linuxem ?

s 40GB ne, ale dvacitka jede nadherne.

> Prijemny chlapik ze supportu FSC mi tvrdil, ze odezvy od
> uzivatelu jsou pozitivni a system se hned chytne po zastrceni jako
> USB storage pro novejsi jadra (bohuzel nevedel ktera)

Je to tak. Na 2.4.19 mi stacilo pridat do fstab
/dev/sdb        /mnt/usbdisk    vfat
user,rw,noexec,nosuid,nodev,noauto,quiet 0 0
a uz to jelo. IIRC nema ten disk partition table, takze je ho potreba
prvni fdisk znormalnit, ale uplne jisty si tim nejsem.

> Navic nova verze pry chodi i pres USB2.0  a Firewire - ma nekdo
> zkusenost jako je to s FW pod Linuxem  ?

FW nevim, ale s USB2 to chodi, i kdyz jsem zkousel jenom na woknech,
doma USB2 nemam. Na Linuxu jsem to zkousel jenom jednou a USB2 tam
jadro neumelo, jaky je soucasny stav jeho podpory netusim.

VS