courier-imap obcas neprihlasuje - login failed

Roztomily Jan jan na roztomily.cz
Čtvrtek Srpen 21 13:34:17 CEST 2003

Dobry den,
mam uplne ten samy problem ale at prekladam jak prekladam stale mi to
nefunguje neni v tom jeste neco provedl jsem
/configure --enable-unicode  --without-authdaemon --with-authvchkpw  pak
jsem upravil ten authdaemonrc tak aby se tam vyskytovalo pouze "authvchkpw"
restartuju courier a chova se to stale stejne. Tz. prvniho to overi (a
overuje jak dlouho chce) vytvori to dalsi proces zavisly na tom
predchazejicim
root     14484     1  0 Aug15 ?        00:00:00
/usr/lib/courier-imap/libexec/authlib/authdaemond.plain start
root     14488 14484  0 Aug15 ?        00:00:00
/usr/lib/courier-imap/libexec/authlib/authdaemond.plain start

a pokud ho nekillnu tak se nikdo jiny neprihlasi ani kdybych se rozkrajel.
Zkousel jsem to prelozit znovu povypinal jsem vsechny zpusoby autentizace
nechal jen authvchkpwd a jedine tenhle soubor se mi prelozil do
libexec/authdaemon ovsem pri startu couriera to po me chce authdaemon ktery
jsem taky zkousel ruzne upravovat a nic. Zkuste jeste pomoci.

Dekuji a s pozdravem Honza Roztomily

--
Roztomily Jan
email: jan na roztomily.cz

"Zdenek Havrlik" <zdenek na lhotkanet.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3196.195.47.111.130.1060695554.squirrel na www.lhotkanet.cz...