samba a ADS asi dlhsie

patrik rybar rybar na datalock.sk
Čtvrtek Srpen 21 12:46:37 CEST 2003

[bbs]
         comment = volume BBS
         path = /volumes/bbs
         admin users = Administrator
         nt acl support = yes
.

nastavili sme kerberos, nsswitch, winbindd ...

joid do ads bez problemov

wbinfo -u vylistuje uzivatelov z ADS
wbinfo -g takisto grupy
atd..

z wokennich pc vidim share, ako administrator ADS mozem vytvarat adrsare atd...

chcem sa spytat

mozem z PDC ako administrator pridelovat prava na share toho samba servra ?
ake prava/aky vlastnik musi byt na adresaroch(tych windoze share) unixovej masiny ?

o co ide :
vymena novellovskych a windoze fileservrov za linux, tak aby windowsovy admin mohol pridelovat
jednoduche prava na adresare pre uzivatelov ADS a nemusel mi liezt na linux-a
a uzivatelia/grupy/prava sa brali priamo z ADS (je to vobec mozne ?)
dostupna dokumentacia konci pri rozbehani samby ako clena ads
ale podobny scenar resp. pokracovanie som bud nenasiel, alebo skor nepochopil

bohate mi staci aj odkaz precitaj si toto ... blbecku :-)

co ten blbecek zatial precital/este cita:
http://us4.samba.org/samba/devel/docs/html/winbind.html
http://de.samba.org/samba/devel/docs/html/Samba-HOWTO-Collection.html
http://lists.samba.org/pipermail/samba/ (iba par threadov okolo samba3, pretoze je to tak na par
mesiacov citania :-) )
+ 'googlovacka' pri chybach nastavenia, ktore sa objavovali v /var/log/samba/*