vsftpd: akce při uložení souboru

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 21 14:06:59 CEST 2003

On Wed, 20 Aug 2003, "Jiří Lisický" wrote:

> Potřebuji udělat něco se soubory, které uživatel nahraje (upload) do
> svého adresáře přes vsftpd.

Vsftpd minimalne umi na tech souborech udelat chown, takze pokud ta akce
je cirou nahodou tohle, tak mate vyreseny problem.

Pokud potrebujete udelat nejakou uchylnost (neco ve stylu prevest
uploadnuty .wav do .mp3 nebo .doc do .txt), tak muzete pouzit mechanizmus
2.4+ kernelu jmenem dnotify, pripadne nejake pritulne udelatko, ktere
dnotify pouziva (vice viz google a linux-2.4.x/Documentation)

> Jde to? Myslím si, že to tento ftp daemon neumí - chci se jen ujistit.
> Budu to asi muset udělat přes cron - což se mi teda moc nelíbí.

Hodne zalezi na tom, co to je za akci. Vsftpd lze bez problemu nastavit
tak, aby se s uploadnutymi daty nedalo nic delat, takze tam nerusene muzou
par minut na ten cron pockat a az po te "akci" budou zpristupnena dalsimu
pouziti.

-- Honza Houstek