FW: Samba a WinXP

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 21 14:09:46 CEST 2003

> Take prispeji svoji troskou do mlyna. Neco o tom je napsano v
> Microsoft Knowledge Base Q318266 a postup je v zaveru clanku na
> http://www.akira.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=6
> Snad to priste nekomu pomuze.

Unikaji mi souvislosti (starsi prispevky v tomto threadu jsem uz asi
smazal). V jake situaci XP nechteji komunikovat se sambou? Pokud je mi
znamo, tak pri reseni beznych veci clovek narazi akorat na SignOrSeal
(prislusna uprava registru je soucasti distribuce samby).

-- Honza Houstek