Xfree4.3.0: XkbComapt zrusi VTSwitch

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Srpen 21 14:52:45 CEST 2003

Ondrej Koala Vacha <koala na vju.cz> wrote:
> mam X 4.3.0 a pokud mam zapnutou jakoukoli volbu "Compat", napr.
>
> Option "XkbCompat" "group_led"
>
> pak mi nejdou prepinat virtulni konzoly, byt se generuje spravny
> keysym XF86XK_Switch_VT_*
>
> Setkal jste se nekdo s necim podobnym?

Setkal, ale ja si poustim klavesnici pres setxkbmap, na coz je v RH
(a snad i jinde) udelatko v Xsession a xinitrc, takze staci vytvorit
~/.Xkbmap obsahujici napr. -symbols cz-prog -compat xfree86+group_led

Z toho usuzuju, ze pokud je klavesnice nastavena v XF86Config, jak je
tomu v dotazu, tak by melo fungovat

Option "XkbCompat" "xfree86+group_led"

- Nove XFree potrebuje definovat, co se ma delat, kdyz prijde keysym
na prepnuti konzole, a ta definice je prave v souboru
/usr/X11R6/lib/X11/xkb/compat/xfree86.

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
                Halkova 6, 461 17 Liberec, Czech Republic