Vyhnivajici Apache

RiGe info na tree.sk
Čtvrtek Srpen 21 14:55:52 CEST 2003

Zdravim,
pouzivam Apache na machine, kterazto bezi 24h denne. Posledni dobou se vsak
objevily problemy s Apachem (1.3.27), pul roku bezel bezproblemu, potom se
objevil problem - najednou na zadosti o stranku prestal odpovidat, procesy
vsak zustaly spusteny korektne (videny pomoci ps). Ostatni sluzby byly
nedotceny. Pomohl restart Apache, ale cela zavada se opakovala cca do
hodiny.

Myslel jsem, ze pomuze upgrade na tehdy aktualni (asi den starou) verzi
1.3.28. Posledni 4 tydny to vypadalo, ze ano, ale bohuzel se mi dnes stalo
to same - pomohlo az "apachectl stop" a "apachectl startssl"...

Mate nekdo nejakou predstavu, v cem by mohl byt problem? Diky.

RiGe