Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Srpen 21 15:32:25 CEST 2003

	Ja bych se Vas v tomto i zastal... - mozna je dneska situace o poznani lepsi - zejmena diky KDE/GNOME a jejich poradnich center, ale i tak na systemove urovni se moc nedozvite... (hlavne v souvislosti s Xsession a Xserverem).

	Ja jsem tento zpusob rovnez absolvoval prave v adresari /usr/X11R6/bin - spousta zajimavych binarek a clovek (ja) nevedel o spouste z nich skoro nic (a situace "komunity" kolem roku 1995 byla taky o poznani jina)... - takze jsem se skutecne naucil spoustu veci, kdyz jsem dal ls -l /usr/X11R6/bin a man <binary>... je pravda, ze i "man X" toho o tomto systemu, inicializaci grafiky, sezeni apod. hodne rekne, ale dost veci se jiz "X inicializace" netyka, protoze je to spise konfigurace seance (od klavesnic az po nevim co) a dokumentace k tomuto prehledne a na jednom miste snad neni do dnes... - pokud je, i ja bych rad zabrehnul do ni a nektere veci si ujasnil i po vice 10-ti letech pouzivani tohoto systemu, zejmena XFree klonu...