utilita na FTP sync

"Jiří Lisický" lisicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Srpen 21 15:32:16 CEST 2003

V Thu, 21 Aug 2003 12:34:42 +0000, Jan ' Kozo ' Vajda napsal(a):

> ospravedlnujem sa, ale nesledoval som cely thread
> takze sa mozno budem opakovat
taky mi tu (jedu přes news) nějak chybí začátek diskuze!?!
> pozri si "lftp"
>
> dokaze robit aj "sync" ftp-ka ( obojsmerne )
já používám ftpcopy. Měl jsem akorát jeden problém, když už jsem měl něco
zmirrorované ručně tak si myslel, že je to staré a natáhl si to znova.
Zřejmě to bylo v lokálním čase versus GMT. Teď už to jede bez problému.