BFU: kam se pripojit na news server

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pátek Srpen 22 03:08:25 CEST 2003

> jsem na pevne lince pres nejakeho maleho providera.
> Na vsechny ostatni (vol, iol, felk i zahranicni udajne free)
> servery mi to hlasi chybu "no permission to talk".
> Pouzivam Mozilu 1.4cz.
>
> Lze muj problem nejak vubec vyresit?
Mozna bude reseni stejne jako u me. Jsem take na bezdratu maleho providera a
ctu news.felk.cvut.cz. Jenze najednou jsem zacal dostavat take hlasku "no
permission to talk", tak jsem patral u spravce na cvut.cz a dozvedel jsem
se, ze moje IP adresa nema u meho providera reverzni zaznam. Takze jsem
kontaktoval meho providera, on se priznal, ze si smazali disk a ted to
postupne obnovuji, dopsali me tam a uz to zase muzu cist.
Mozna mate stejny problem.
--
Petr