Minidistra s min. GUI

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pátek Srpen 22 07:02:28 CEST 2003

Dan Bar wrote:

> Co se tyka GUI, pak jsem zkousel IceWM. Velmi hezke a nenarocne. Dal
> pripada uvahu BlackBox (http://blackboxwm.sourceforge.net/). A jiste i
> mnohe dalsi.

Nejmensi wm, ktery jsem mel tu cest poznat a ktery je bezne
v distribucich ja 'amiwm' - emulace amigy ;-)  V RAM kdysi
zabral radove stovky kB. Ovsem BlackBox je jen o neco vetsi
(okolo 1MB v pameti - pokud mne pamet neklame :) a vizuelne
mnohem lakavejsi...

Na inetu se povaluje distribuce na dve diskety vcetne X - ale
to je zas spise zajimavy experiment nez to, co asi hledate.

Pokud jde skutecne o 'mp3 box', upustil bych od X a jako
prehravac pouzil treba mp3blaster (tusim), ktery ma docela
hezke gui v ncurses. Pak je realne, aby se to vse veslo na
par MB.

Hezky den,
OldFrog.

Ondrej Nemecek