Fujitsu-Siemens Storagebird 40GB

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Srpen 22 07:46:40 CEST 2003

Jen houst a vetsi kapky. Vetsinou tu cteme o HW, s kterym ma nekdo problemy.
Osobne bych privital vic takovych prispevku, kdy nekdo napise, jaky si
koupil HW s tim, ze v linuxu funguje vyborne. Treba u skeneru by se tohle
hodilo velice, protoze se rychle meni modely a co bylo vcera v HCL, to uz se
dneska neprodava.

TNX