Minidistra s min. GUI

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Srpen 22 11:22:16 CEST 2003

On Fri, Aug 22, 2003 at 12:06:53AM +0200, Oak wrote:
> Dobrý den,
>
> pro známýho bych potoeboval dát na P 120 MHz nijakou minidistru, která má
> nijaký _velmi_ minimální (ale!) GUI (asi s WindowMakerem, ne?). Z "velkých"
> distribucí mi to nejde udilat, proto3/4e se nespustí plni ani instalátor (PC
> má pouhých 16 MB RAM). Nechce to upgradovat, má to být jen nico jako "MP3
> stanice".
>
> Nico jsem vygooglil a našel v archivu, ale asi to není úplni ono. Uvítám
> rady zkušených...
>
> Zdraví Oak.

Ahoj,

pokud nebude pocitac v siti a dobrovolne se vzdas zabezpeceni, nainstaluj
nejaky stary debian ci slackware nebo redhat. Nejaka takova stara tintitka
mam a muzu pujcit.

Je to vyzkousene, stary fvwm nebo blackbox na tom rozchodis uplne v pohode.
Napada me jeste jedna o dost slozitejsi moznost. Zkompilovat vlastni jaderko
a stahnout si busybox. Je s tim dost prace narvat tam knihovny, aby bezely
X-ka a nejaky xmms. ldd to jisti :-)

-- Dalibor Straka