antispam - rozhranni amavis

David Janko djanko na infoware.cz
Pátek Srpen 22 13:15:49 CEST 2003

Zdravim,
rad bych si napsal program ktery by rozhodoval o tom, zda qmail mail doruci
nebo doruci do spamkose. Nasel sem amavis ktery by mel delat rozhranni mezi
qmail a prave takovym programem, nicmene sem nikde nenasel popis toho
rozhranni (jak ziskam od amavisu rozparsovany mail a jak mu mam odpoveded,
zda se ma normalne dorucit nebo dorucit do kose). Tusim ze to obstaravaji
skripty v adresari av, ale v perlu nejsem zrovna doma :(.
Netusi nekdo jak na to, nebo kde je nejaky popis toho rozhranni mezi
amavis - antispam programem ?

P.S. psat vlastni programek sem se rozhodl proto, ze tak nejak z obecne
diskuze sem pochopil, ze tyto programy jsou budto komercni nebo nicmoc -
pokud ma nekdo jine zkusenosti, uvitam rady i ohledne tohoto.

Dekuji vsem za odpovedi

---
Best Regards,
                        David Janko