i865G :(

Petr Hajný darkan007 na seznam.cz
Pátek Srpen 22 14:05:18 CEST 2003

Zdravim konferenci,

pliiiiis help, dostal jsem v praci nove PC s MB Asus P4P800-VM s cipem
i865G, tedy s integrovanou grafikou zvukovkou a sitovkou :( no a ja se rozhodl,
ze ho vymenim za stavajici PC, kde mi jede k me spokojenosti SuSE 8.1.

Takze jsem na to nove PC nainstaloval SuSE 8.2 a ouha problem!
Grafiku nejsem schopen donutit k refresh-i vyssimu nez 60Hz (na
monitoru Nokia 445XiPlus) a druha vec - nejede zvuk (zvukovka AD 1980).

Co je grafiky tyce jsem zkousel i balicek dripack na
http://www.intel.com/design/motherbd/linux/ s podporou
i865G,(i830) i kdyz na SuSE tvrdi, ze tento chipset je podporovan.

Ohledne zvuku jsem zkousel Intelem nabizenou podporu pro AD
"alsa_driver_0.9.1.adi.tar.gz" ktery se mi nepodarilo make-nout.

Tak nevim co dal, poradte pliiiis.
Dik Dark.
Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz