HtDig a wwwoffle

Radomir Fojtik radfoj na seznam.cz
Sobota Srpen 23 12:11:53 CEST 2003

Dne út 29. července 2003 22:44 jste napsal(a):
> Zkuste konfiguracni soubory z wwwoffle co je v debianu, jsou
> v /etc/wwwoffle/htdig - spojeni s htdig je vyreseno jiz v baliku.

Dekuji za odpoved, vsechno potrebne (to spojeni s htdig) jsem ve svem
baliku mel, bylo vsak nutne zakomentovat  "Disallow: /index".
Pak jsem znova spustil skript wwwoffle-htdig-full a doslo k indexovani
wwwoffle cache.     Jo, kdo hleda, najde.

Ted si jeste lamu hlavu s timto:
Zadam do prohlizece  http://localhost:8080/search/htdig/search.html a
hledat "linux", zobrazi se mi pouze 10 vysledku hledani, chybi mi
zobrazeni napr. odkaz k prejiti na dalsich 10 vysledku.

Pokud dam vyhledat slovo, ktere v indexech neni, zobrazi se prazdna
stranka, a ja bych cekal napr. No documents found.

Snazil jsem menit v /etc/htdig/htdig.conf dle dokumentace, ale porad
stejne.

P.S. Hvezdicky u kazdeho vysledku se zobrazuji.

S pozdravem  Radomir Fojtik