APC UPS na dva PC

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Sobota Srpen 23 20:01:07 CEST 2003

> Funguje to naprosto stejne jako master/slave na dvou
> linuxech, provozoval jsem to v konfiguraci Linux MDK 9.0 > jako master a Windows 2000 Server jako slave. Na obou
> apcupsd stejne verze, konfiguracni soubory pouzivaji
> stejnou syntaxi na Win i Linux.
> S pozdravem
>
> Zdenek D.

Dobrý den,

zkoušel jsem si nainstalovat apcupsd dle Vaší rady, ale na Win mi není jasné, zda musím použít cygwin (tuším, že je to x-server pro win). Nepřiinstaloval se mi náhodou automaticky v apcupsd pro win?
Mám Back-UPS CS 350 a s "originál" sériovým kabelem od APC se mi to nějak nepodařilo rozchodit. Nebylo by možné mi poslat konfigurák (tedy v případě stejného typu UPS: Back-UPS), nebo aspoň tip, co je nutné nastavit?
Mám typ kabelu: simple signaling.

Předem dík za radu

Lukáš Matela