zalohovani velkeho mnozstvi dat

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Neděle Srpen 24 01:07:06 CEST 2003

jiz
[...]
> Podivejte se na tar a parametry -M -L -F , pouzival jsem to kdysi pro
> zalohu na CDRW.

> Zalohuji na pasku cisty tar a nechavam kompresi na DATce.
Prominte, ze do toho kecam, ale delam i do HW, takze mi to neda se nezeptat.
Proc zalohujete na pasku? Uz pred lety mi tento zpusob pripadal nekomfortni,
pomaly a drahy, coz teprve dneska. Kdyz dnes stoji 20GB IDE HDD asi 1800Kc
bez DPH,  a zalohovany soubor ma podle pisatele 1.5GB, tak proc trvat na
pasce? Proste dam do PC IDE suplik a po zalohovani disk ulozim do
nehorlaveho trezoru, stejne jako drive pasku a stejne jako u pasku muzu
"rotovat" treba 7 medii na tyden. Nehlede na to, ze paska je po 2 letech na
vyhozeni, kdezto HDD vydrzi dele (pokud s nim nemlatite).

--
Petr