Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Neděle Srpen 24 01:35:29 CEST 2003

Mandrake
> Blba otazka: nainstaloval si vsetky updaty? Ak nie, tak radsej
neprevadzkuj
> vobec ziadny server nezavisle od operacneho systemu.
Na blbou otazku blba odpoved ;-)
Nenainstaloval, samozrejme. Protoze jsem mel trvale pripojeni k internetu a
volny pocitac a volnou domenu, tak jsem si rekl, ze si zkusim provozovat
server sam a budu se na tom postupne ucit jak se co dela. Skutecne jsem si
myslel, ze v ulici, kde stoji 100 popelnic a ja pridam 101., tak ze nocni
opilci neporazi zrovna tu moji. No ... porazili :-)
Jo a jeste k pojmu server. Ja za server povazuji vsechno, co se jako server
chova, bez ohledu na to, jestli to je na pateri nebo na 64ce, jestli tam je
5000 domen nebo jen jedna. Ostatne existuji i intranetove servery,
provozovane treba na Win98 pro potrebu dalsich 3 (slovy tri) pocitacu v
malinke firme :-)
--
Petr